Batteriladdning

Efter en lång dag med Ironman-tävlingen på förmiddagen ägnade jag en liten stund på sen eftermiddag och kväll med att ladda batterierna igen. Känner mig lite sliten, varit tillbaka 5 veckor på jobbet, en person har varit en vecka längre än mig, men har tagit semester den kommande veckan. Lite avis, hade också velat vara ledig. För många tidiga mornar ;-)
 
I alla fall tog jag cykel och kamera för att bege mig till Stensjön. Tog rundan runt båda sjöarna och även den sceniska promenaden mot Gruvan. Kameran var med så det blev även några bilder.
 
På bryggan
 
Tätt i lövtaket
 
Yellow
 
På leden
 
Sjöutsikt
 
Kunde plocka äpplen från toppen av trädet :-) Stod bredvid det
 
Vet inte om detta är en sorts vildgräs, böljar skönt i den starka vinden
 
Annan vinkel, svårt att få riktig fokus, gräset böljade konstant
 
 
alvaret - augusti - foto - monokrom - natur - stensjön - södra möckleby - södra öland - öland