Vecka 44

Började veckan med att vara fortsatt sjuk, men ljus fanns i sikte, gick tillbaka till jobbet på torsdagen efter besök på läkaren på nytt. Förhoppningsvis är jag på rätt väg nu. Fotot tagit sen eftermiddag nu när solen går ned tidigare.
 
Senaste bokinköpet.... Jag kommer verkligen inte hålla mitt mål med att läsa ut mina böcker innan årets slut. Just nu väntar 34 (!) böcker på läsning, har då i och för sig köpt rätt många under året. Just nu är det Springsteens bok som gäller :-)
 
Sjukgymnastikprogrammet. Ska nog få ordning på rygg och ljumskar med det.
 
Igår förmiddag slängde jag ihop en äppelpaj av alla äpplen jag hade. Nöjd med resultatet, men det pös över mycket.
 
Lyssnade på den här låten i början av veckan när jag var sjuk
 
Nu hoppas jag att det ljusnar på sjukfronten :-)
 
veckoinlägg