God Jul

Har nu gått på skön julledighet, två dagar att jobba i mellandagarna innan det är ledigt för nyåret. Mycket lediga dagar, I like!
 
Känns skönt att få vara ledig fredagen innan julen. Ska in i Kalmar och trängas med alla andra julshoppare. Men det är den första och sista julklappen för i år jag ska inhandla. Vår släkt har egentligen slutat ge julklappar eftersom alla är vuxna. Det är jag och svågern som får våra födelsedagspresenter (försenade) istället.
 
Tre gånger har gymmet fått besök av mig denna veckan och det känns rätt bra i kroppen. I onsdags hade jag rätt mkt aggressioner som skulle ut och det ledde till bra resultat på gymmet. Av de nio maskiner jag använder bättrade jag på resultatet på fem av dem. Lite aggressioner var nog kvar igår, då lyckades jag bättra på mig på två maskiner. Kroppen ska få värka och slita, det gör en gott ibland.
 
Tänker börja fila lite på en årskrönika, det har hänt rätt mycket i år för min del som går att ta upp. Den lär nog vara klar några dagar innan nyår.
 
Fram till jul lär det nog också bli en del fotoinlägg. Hoppas bara vädret på min sida :-)
 
 
Önskar er en God Jul!