Vecka 47

En av veckans höjdpunkter var när teamet besökte Galleri Monica Strandberg för Färg, pensel och rödtjut. Mitt alster syns ovan som jag fick inspiration från Pinterest. Här är tavlan ännu inte helt färdig, men grunden är lagd. Jag var nöjd med slutresultatet :-)
 
En dimmig kväll från balkongen mot stationsområdet. Väldiga variationer den här veckan med temperaturen från minus fyra till plus tio. Vinterdäcken sitter nu för övrigt på bilen.
 
Slingan är uppe runt balkongräcket och lyser till synes
 
Och då kom även det här gänget fram som nu delar lägenheten med mig några veckor innan de får flytta tillbaka ut i förrådet ;-)
 
Hur har veckan förflutit i övrigt? Jag blir sakta bättre från värken i ryggen. Märker hur stark jag blivit av träningen i nederdelen av ryggen. Igår (lördag) gav jag mig på en löparrunda på 17 minuter i lagom tempo. Kroppen svarade bra vilket är ett positivt tecken.
 
Ska kunna bli något extrainlägg på bloggen inom kort, har en planerad utflykt till mellersta/norra och östra delen av Öland som jag inte tidigare besökt. Blir eventuellt av nästa helg, lite annat som kan komma i vägen.
 
Ni får en bra låt med köpet också:
 
Ha en riktigt bra och trevlig första advent
 
veckoinlägg