Trött, tröttare, tröttast

Varit två tidiga morgnar torsdag och fredag. Upp vid 04.30 båda dagarna. I torsdags kunde jag skryta att jag inte var något vidare trött, men igår kväll däremot.... Var i Stockholm på fackligt uppdrag och kom tillbaka till Kalmar Öland Airport vid 19-hugget, taxi hem för att byta till bil och bege mig till södra Öland.
 
Var på plats strax efter 20. Packade upp och donade, på med tv:n vid 21 för att sova lagom till 22. Gick och la mig och sov till 08 idag på morgonen. Tänkte att nu är jag utvilad, men tröttheten har smugit sig på under dagen och det är tunga ögon fastän kvällen inte infunnit sig ännu.
 
 
Förhoppningen är att få sova minst lika länge inatt, men med besök av syrran och svågerns hund så blir det nog väckning vid något tillfälle.
 
Nåja, sova får jag göra i graven ;-)
 
sömn - trött