Vecka 46

Rosa Bandet är något jag alltid bruka stödja, men Mustachkampen hamnar lite i skymundan. Forskning mot bröstcancer är bra och värt att lägga pengar på, men även forskning mot prostatacancer som är minst lika bra och värt att lägga pengar på.
 
I måndags släpptes nya säsongen och då är jag klart där och vill titta ikapp (vilket jag gjorde idag, 10 avsnitt senare). Nu måste man vänta in säsong 7.
 
Något jag fick upp ögonen för under veckan var Pinterest tack vare arbetskamrater. Hittar mycket fotoinspiration på denna sidan.
 
Korsord hör till min vardag, behöver hålla de små grå igång och korsord är perfekt hjärngympa
 
I lördags var jag och köpte ny bil. I måndags hämtade jag den :-) Och jag är nöjd med köpet. Går som en klocka, enda tabben kom i just måndags när jag skulle försöka använda kopplingspedalen som är borta. Har bytt till automat och det tog några dagar att vänja sig vid ;-)
 
Minns även min lilla mormor en dag som denna, det är två år sedan hon gick bort och är saknad.
 
november - veckoinlägg