Målen 2016

Med bara 3-4 dagar kvar på året kan jag sammanställa målen jag satte upp för ett år sedan.
 
 
- Springa Wings for Life för tredje gången - Var sjuk/förkyld, så detta målet missar jag
- Springa Nattloppet för andra gången
- Springa Kalmarmilen för andra gången
- Hoppa fallskärm igen - Planeringsmiss, hade jag haft koll på datum hade denna kunnat bockats av
- Läsa ut mina 30, 29 böcker under året (böcker som ev. köps på bokrean räknas inte in) - Grov missräkning på denna. Fortfarande många böcker kvar, men så har jag läst många å andra sidan och inte köpt in nya på länge
- Resa till Gotland (besöka faderlandet)
- En utrikesresa till ej tidigare besökt land
- Besöka och fotografera Byrums raukar på norra Öland
- Se norrsken
- Springa från mina föräldrars hem och till Långe Jan (borde röra sig om 15-16 km)
- Springa ett halvmaraton
- Sluta äta godis (håller efter 3 dagar in på året) - Med några få dagar kvar håller jag denna fortfarande :-)
- Gå eller spring minst 5 km varannan dag - Höll detta målet fram till september innan rygg och ljumskar började krångla
 
Summa summarum. 5 mål uppfyllda, lägre än vad jag tänkt. Har några dagar på mig för att klura ut nästa års mål. Böckerna lär vara kvar ;-)
 
2016 - mål