Where to next?

Har i säkert ett halvår haft en idé om ett projekt med kameran. Egentligen kunde jag ha löst det när som, men idag passade det bäst :-)
 
Köpte mig en tavla med världskarta på Netto förra året dels för att jag är lite kartfanatiker, men också för att pinna ut ställen jag besökt.
 
Med ny kamera blev det rätt kul. I samma veva gjorde jag ett annat projekt som tog lite längre tid, men var minst lika roligt. Kommer inom kort på bloggen.
 
Europa, där flest besök hittils avgetts och fler blir det till sommaren :-)
 
Hong Kong (Kina), besökt på väg till nästa "bild"
 
Underbara Nya Zeeland, så långt från Sverige det går att komma
 
Mellanlandning på LAX på vägen hem
 
 
Vart blir det härnäst? Karibien eller Sydamerika?
 
 
Eller rentav till Afrika?
 
besökta länder - foto - projekt - resa
P i X E L I E - Erica Pettersson

Jättefina bilder!
Och vad roligt att ha rest så mycket :-D
Själv har jag "bara" varit i Paris (år 2000) och Belgien (2011).
Men jag hoppas på att det blir fler gånger/ställen innan livet är slut :-D

Svar: Tack. Alltid kul med nya kulturer, människor och länder :-) Du kommer definitivt hinna besöka fler ställen :-)
Andreas

Anonym

Jag rekommenderar Kuala Lumpur+ Malaysia,Bali,Singapore. Vietnam

Svar: Är det någon speciell del eller mer av rundtur? Kan tänka mig att Malaysia och Vietnamn är riktigt fint.
Andreas

Mats

Afrika kan rekommenderas. Har varit där några gånger.

Svar: Någon speciell del du kan rekommendera? Har en dröm om Madagaskar och/eller Namibia :-)
Andreas