Ljus i tunneln

Nu har det nog vänt till slut. Dag för dag blir jag av med symptom. Huvudvärken försvann under måndag och tog febern med sig. Igår kväll försvann mattheten, ikväll hoppas jag att det halsonda försvinner så att jag kan jobba på fredag. Har en ledig dag imorgon.
 
 
Jäkligt sugen på att åka till gymmet och träna nu när mattheten är borta, men man ska ju vara lite försiktig när en förkylning hänger kvar.
 
Imorgon det mat på IKEA i Kalmar med svågern och en sväng förbi Liljas för att se om de kan råda bot eller helst bara ge råd för att man ska kunna lösa problemet med dörren och låset.
 
Börjar fundera på att sluta läsa Under tiden. Den ger mig konstiga drömmar och huvudpersonerna i boken har konstiga drömmar. Har ingen aning om det finns sammanhang, hoppas och tror inte det. Eller får jag läsa ut den snabbt som attan och gå på något annat istället.
 
Har ändå i ledan lyckats småpyssla lite. Tvättat smutstvätt, diskat osv. Ska ge mig på att rengöra badrummet, har nog fått stå lite väl länge sen senast.