Lost

Har börjat avverka Lost som jag beställde och fick tidigare i veckan. Börjar så klart på säsong 1, som innehåller sju skivor. Hunnit med två igår, vilket var ett enkelt val eftersom Melodifestivalen inte är intressant att titta på. På grund av TV4 har man ju glömt rätt mkt av serien. De två första säsongerna hängde man med rätt bra, men när 4:an sedan "gömde" undan programmet på en senare tid på kvällen orkade man ju inte med att titta på dem längre. TV400 visade några avsnitt på fredag eller lördagkvällarna, men verkar ha slutat nu när de blev TV11. Å andra sidan lägger man märke till lite mer i serien som kanske påverkar hur den slutar (vilket jag ännu inte känner till). Man hade ju glömt den här liraren till exempel:


Locke (gestalad av Terry O´Quinn)

Vill tro att mycket kretsar kring honom, vilket har jag för mig att det också gör. Men sedan kommer man ju ihåg rätt mkt att de andra i emsembeln:



Får väl se hur många (om någon) skivor man hinner avverka idag. Det är ju fint väder ute, men samtidigt rätt kallt, blir nog en långrunda i alla fall på en 8-9 kilometer. Förstår jag det rätt är våren nu på väg in när mars börjar.

Rock on!