Helgen

Helgen har gått alldeles för fort, och då har jag inte gjort något allt för jobbigt. Har hela veckan gått med en trötthet över mig, men nu när helgen kom verkar jag vara ikapp lite igen. Har sovit som en stock och har till kommande vecka ett bra schema med fyra dagars arbete och sovmorgon dessa fyra dagar :-)



Igår tog jag äntligen tag i städningen och tömde tvättkorgen. Känns rätt bra efteråt, disken åkte idag. Nu är man i fas igen.

Imorgon blir det ett nytt försök att åka förbi Norrlidens VC i Kalmar och ta sista Twinrixen. Får se hur de löser dubbelbokningen som Berga VC har lagt in.

Har tagit hand om ett vad jag trodde var ett jobbigt problem. Att koda min resväska. Det var nu när man kan vara efterklok skitenkelt att lösa.

Får bli lite kvällsmat innan ett avsnitt av Amazing Race.

Rock on!